Naplňte reklamní flash disk zajímavými daty
Reklamní flash disky se staly oblíbeným propagačním předmětem a zařadily se tím mezi desítky reklamních předmětů jako běžný standard. Výhodou flash disků je jejich přijatelná cena a velmi dobrý poměr cena / výkon, což znamená, že „flashkou“ lze přinášet radost lidem různého pohlaví či stáří a společenského postavení. Jestliže se rozhodnete darovat flash disk své přítelkyni nebo třeba středoškolské profesorce, měli byste se postarat o patřičnou úroveň tohoto počinu:
Potisk na plášti flash disku – flash disky jsou poměrně malou reklamní plochou, a tak se tu vyplatí více skromnosti a aby měl potisk svůj význam, je vhodné natisknout na plášť flash disku pouze firemní logo. Pokud disk darujete nějaké osobě, jejíž jméno znáte, pak může být právě jméno uvedené na potisku. Využívejte barevných kontrastů k potisku, například na zelený disk tiskněte bílou barvou, na modrý žlutou nebo na červený bílou či žlutou.
Nakrmení daty – darovat lidem na firemním školení prázdný flash disk je obvyklý postup, ale svůj význam má i zařízení naplněné daty, takže kupříkladu pokud darujete disk vaší nové lásce, se kterou jste se seznámil na dovolené, můžete disk vyplnit fotografiemi nebo videem a průvodním dopisem k danému tématu. Flash disk je zkrátka datové médium, je to podobné, jako když postavíte před malíře čisté bílé plátno a vložíte mu do rukou olejové barvy.
Zálohování dat – pamatujte na to, že data se z disku mohou vytratit, není to archivní médium, takže pokud nemáte data zálohovaná, vyplatí se je někam zkopírovat, nejlépe na dvě nezávislá místa, abyste měli záruku, že o ně nepřijdete. Zároveň dbejte o své soukromí a bezpečnost na Internetu, měli byste také mít k dispozici antivirový program, abyste nedarovali data na flash disku s malwarem a jinými breberkami, to by vám oslavenec „pěkně poděkoval“.